Jul 19, 2009

matahari....

cuaca makin kelabu..tiada tanda-tanda wabak H1N1 akan lesap..aku dah semakin bosan dengan cuaca. masuk ofc awal pagi...x sempat tengok matahari....balik pula, matahari dah semakin terbenam. hari ini, singgah sebentar di pasar malam batu 3 mencari jagung rebus kesukaan babah shasha...hanya itu. yang lain tak pula membuka selera aku.
oh lupe nk cerita, hari ini perjalanan aku terpaksa disimpangkan, dengarnya dekat dengan terowong subang hitech industrial park ada roadblock JPJ. argh..!! dengan cermin gelap qenari tu nak lalu sana..mmg sengaja tempah maut.
sepanjang aku sendirian dalam kereta, aku banyak berangan...dapat pulak stesen muzik anda!! muzik fm pasang lagu matahari dendangan maya. pergh!! lama gler x dengar lagu tuh..sempat berdondang dendang sekejap. terpandang grand livina, terasa macam nk upgrade kereta. huh..macam2 lah.....

0 comments :