Nov 7, 2014

Muhasabah cinta


We fought...we talk to each other back. We act bad...we talk nonsense...but it's normal to be human and losing your mind.

         *******************************************************************

Hey sape kata soulmate tak pernah gaduh...sape kata kalau pasangan bahagia tak pernah merajuk ? We did...we even went so harsh thru messaging apps. Sometime masa marah2..sempat lagi buat correction sebelum send out the message. If not, tak tau apa saya tulis. Ahaks !!

Sapa kata ibu penyayang tak pernah marah anak...oh, my anak...jula juli belaka. From first to third, they so charming in their own way..the way they laugh..the way they smile...the way they talk.....but when they talk so much. Mommy dorang dah start pening kepala.

I just had a chance....to be away. Which i had been force to. Tak sampai hati tapi boss pesan ' all are compulsory to have fun'. Which i did. My fun teambulding ended for a day and a nite at Avillion, Port Dickson.

Staying in a chalet...

Jejak kaki saja dalam chalet yg mewah tu buat saya berkira-kira sebentar. Dengan king bed and queen bed ini, cukup saja untuk saya bersama suami beranak 3 ni. Just perfect ! Tapi sayang...saya di sana cuma bersama rakan2 sekerja.

Tapi ingatan tetap bersama jula juli saya. Saya tengok jam...dah hampir jam 5pm. Saya kira en suami saya dah berkira-kira untuk pulang.

7pm..saya tengok jam lagi....mesti dah sampai rumah. Saya capai handphone, pantas menaip sms dengan kod frenfinder...."alhamdulillah....dah selamat sampai rumah" Canggihkan saya ? Hahahaha. Bimbang jika respon saya yang tak tentu hala buat en suami saya rasa rimas. My mr arrogant, he must be doing ALL FINE.

Saya kembali ke acara teambuilding...dinner start at 7.30pm. Tepi pantai...dengan menu yang pelbagai tapi saya cuma rasa pasir..sama macam pasir yang penuh kat kaki saya ni. Malas....but still i have to.

                                                               

0 comments :