Apr 6, 2015

Sesuci hati juli

Serious..dah macam tajuk novel remaja pulak...tapi entry kali ini tentang anak suci saya. Serius..hatinya sangat mellow. Saya tertnya-tanya juga dari mana datang kelembutan hati yang melampau...nyata saya dan babahnya tiada jawapann.

Saya saksi kepada rajuknya..sendu dalam diamnya...nangis kerana watak kartunnya..serius. Shasha menangis kalau tengok citer sedih..even it just a cartoon.

                                                            ***********************


Kes terbaru..shasha nanges depan sekolah. Sedu sedan shasha nanges membawa sampai ke kerita. Hati bimbang seorang ibu mula dah berkocak...ish..sape nk kena hamun ni...?

explan babah...shasha nanges sebab sorang cikgunya nak pindah.

Alaa siannya...saya tanya shasha....
"sape nama cikgu tu...dia ajar ape...dia ajar kelas shasha ?"

Jawab shasha...
"tak..dia tak ajar shasha mestilah tak kenal dia.."

Hek eleh ...emo lebeh . sampai cikgu budak lain yang pindah..dia plak yg sedih.


0 comments :