Jan 7, 2013

Sudah-sudah laa tuh Delisha

! Hari ke 4 - minggu ke 2. Delisha (formerly known as Shasha) still crying in front of the school gate.

                                             ********************************

Pagi ni saya sendirian menghantar Delisha ke sekolah..(babah shasha ni meeting laa plak..aduhai). Bukan saya tak suka,,,bukan pula saya suka-suka nak mengeluh tapi anak saya Delisha ni...aduhai memang agak mencabar untuk d uruskan.

Akibat ketidakseimbangan hormon dalam badan, saya mudah je mengamuk. Tak suka tengok Delisha nanges tapi...dia memang suka nanges pun. Org tua kata 'kememe'. Tau kan....

Delisha sayang..mommy tau kamu suka pegi skolah. Mommy tau kamu dah ada kawan bermain. Mommy seronok dengar kamu bercakap perkara2 baru yang mommy tak pernah dengan kamu sebut sebelum ni. Mommy happy dengar kamu baca doa makan..dan sering mengingatkan mommy dan babah utk baca doa sebelum menjamah makanan. Mommy happy juga dengar kamu marah  dengan babah yang sebuk bergurau dengan adik tatkala azan berkemundang.

Nenek kata - beri masa seminggu dua ni. Hump !

0 comments :