Mar 18, 2014

10mo Nadaa

13 March..Nadaa just turned to 10mo. Mulut je jalan dulu..kaki terkapai-kapai lagi. Merangkak pun tidak...manja sangat laa nih... Asyik nak dukung je. Di akui, anak ke3 saya ni lebih manja dengan saya dari babahnya. *Actual fact - mane ada anak kecik tak suka kat ibu sendiri kan. Kalau the baby tak suke, must be something went wrong. Ahaks !! Anyway, for nadaa..she just love her mommy so much till the stage where...."makan mommy, tdo mommy...main mommy...nenen mommy....mandi mommy....poopoo mommy...makan ubat pun dengan mommy jek" Dalam kesibukan saya nak memasak pun, still my Nadaa ni akan memaut kaki saya sambil merengek. Alahai Nadaa.....

I always feel...entah berapa tahun akan datang dapat mommy manjakan Nadaa. Akan tiba suatu masa, Nadaa akan menyayangi insan lain. *err come on laa ainnLee, she just turned 10mo and u already think when she is 27yo ???

Masa begitu pantas berlalu...seperti baru semalam saya selesai melahirkan si nadaa. Other momy shall feel the same way when seeing their baby girl growing up so fast. From romper 3mths to baju kurung saiz M. From puree and rice porridge to nasi minyak and ayam masak merah.

Hari-hari berganti...seperti siang dan malam. Hari yang terik di simbah hujan....jerebu yang datang semakin pergi. Namun, buah hati kesayangan saya ni masih seronok bergurau di ulit kakak-kakaknya. Kadangkala saya sama-sama berguling2 dengannya yang akan ketawa bila di geli-geli belakang badannya.

Nadaa Amani..nama yang mommy cari demi kamu. Nama yg sopan dan baik..nama yg tenang seperti maksud nama kamu.

It just been 10mths away...and i still have 2 mths more to complete your 1 year age. And i wish i will have so many month more to write about u Nadaa.

Salam sayang,
mommy @


0 comments :