Dec 29, 2009

Moga ada sinar baru....

Appraisal yang masih tak memberangsangkan.anyway, i have to admit..1st 6mths masa kat contact centre mmg performance aku rabak giler. mane nk deal ngn shift evening nyer...mane nk handle mende baru lagi..mane nk hadle emosi sendiri lagi. Setahun da berlalu..macam x percaya, aku da setahun di sini. Macam3 hal dah aku rasa...letih, sakit hati..bengang..bangga..seronok. Till this moment, aku bersyukur kerana masih mampu bernafas, menghela nafas lega kerana aku masih mampu mencari peluang utk senyum dan ketawa dalam ruang yang menjerihkan ini. Aku bersyukur kerana masih ada kerja...masih bleh membantu dalam urusan keluarga. Yea..aku mengharapkan sinar azam yg baru..new me dalam konteks kerja aku. Moga tahun akan datang nie..memberi sinar baru dalam hidup aku...

0 comments :