Jan 2, 2010

2hari sebelum dan selepas...

Happy New Year....2hari selepas tahun baru, skang baru teragak nk update sesuatu. Alhamdulillah..sinar yang aku harapkan telah bersinar lebih awal dari dijangkakan.

2hari sebelum tahun baru..aku mhabiskan masa 5jam sehingga tgh malam di contact centre- macam biasa, dapat shift malam. 2jam yang terakhir adalah yg paling memenatkan sebab terpaksa 'buddy' dengan DMT. Terasa penat, kecut perut dan aku sebenarnya mencungap masa bercakap sbb kena tahan nafas. Almaklum lah..big boss dok sebelah weh..kena laa perform the best..dalam wat keje, ada jugak bual2 kosong ttg kerja...

sebelum tuh, aku juga menguruskan sesuatu bersama suami. antar dokumen itu dan ini, verify itu dan ini..dengan harapan menggunung...moga dimakbulkan Allah, moga dperkenankan hajat kami tu...

malam tahun baru pun tiba..aku dkejutkan dengan email. bagai bintang kejora....dalam byak2 email yg aku dapat, email ni laa paling best. walaupun sumer pun kabur lagi..tapi aku berharap sangat beroleh sesuatu dengan usaha aku kali ni...rasa nk melompat, rasa nk menjerit..rasa nk muntah pun ada....khabaran dsampaikan pada hubby dan yg paling best!!! hajat kami kesampaian. huh....kegembiraan kami berganda....terasa bertuah sangat di penghujung tahun 2009 nie.

2hari selepas tahun baru..aku sedang menanti kedatangan org baru dalam kluarga aku. hehehehe.....dan aku juga sedang menanti panggilan utk interview dengan boss baru. kalau ada rezeki..adalah tu. Moga tahun 2010 ini bakal mbwa seribu perubahan yang membahagiakan...

yay!!!!!

2 comments :

mila80 said...

wah! tahniah.. shasha nak jadi kakak dah yer?
ko mintak keje apa ain?

Ainnlee said...

ngeh ngeh...sebenarnya aku tgh tunggu kete baru. adik shasha lom sampai lagi aar. bile ntah nk lekat. tunggu ko dulu aa mila...kata ko wat projek mega. bile nk dapat khabar gnbira dari ko nie....?