Jan 6, 2010

Kerja..kerja..kerja..

Selagi belum tutup mata, kerja..kerja..kerja. Ari ni terasa malas nk kerja...hari2 pun malas. tak pernah walau sehari dalam setahun aku terasa begitu rajin untuk pergi kerja. So ari ni...aku merajinkan diri pegi klinik mengambil mc. hehehe....

Spent the afternoon dengan menonton movie PSi love you...kisah janda muda yang discover love letter yang ditinggakan suaminya. a guide to continue her life. sesekali bergenang jugak airmata ku...jika bertahun-tahun normally make 2cups coffee fr breakfast, jika bertahun-tahun sebelum tidur..si dia yang akan switch off lampu but all on sudden...sendirian di katil. Melihat lampu bilik yang masih terpasang, mendail kepada nombor yang tiada lagi penggunanya..sekadar mahu mendengar suara si dia yang tiada lagi bernyawa. argh..aku skali lagi dbuai perasaan sayu. kalau aku, juga begitu..da pasti tak bernyawa lagi. terasa bertuah saat ini aku masih punya dia..sebagai tempat bergantung, tempat mengadu nasib, tempat bermanja..

0 comments :