Dec 3, 2011

Pasoh 4 - we was here.....

Pergh..siyes perjalanan dari shah alam to pasoh 4, jelebu memang memenatkan. Tambah pula dengan baju kurung ayu mommy dan calitan eyeliner yg sedikit tebal dari biasa. fuuuuuuuuuweeet !!!!!! but i really cant make it through with tudung all the way to pasoh - sorry babah, dalam kereta mommy bersantai dengan ekon depan muka. Adik fifi sedikit terganggu  lenanya sebab babah bawak laju dari kebiasaan.

Anyway,  Selamat Pengantin Baru buat my bff Hafizah abu hassan bersama pasangannya saudara Saiful. Doa saya buat kalian, moga hubungan ini dberkati Allah dan sentiasa kekal dalam rasa cinta hingga hujung nyawa.

Fiza sahabatku sayang
Usai sudah lelahku
Ringan sudah bebanku
Makbul sudah doaku...
mahukan kau bertemu kebahagian yg tiada berkongsi tanpa rasa dengki
yang mahukan kau merasa nikmat kasih tanpa kurang dan cacat cela
yang mahukan kau kenyang dengan rasa cinta tanpa berdosa

Fiza sahabatku
melihat kau gembira menjadi kegembiraan buatku
melihat kau tersenyum , mengukir senyum di bibirku
mendengar kau ketawa membuat aku rasa lega
yang kau kini bisa melakar kisah cinta novel kau sendiri - pastinya happy ending

Sahabatku sayang
aku bukan memiliki...bukan juga penjaga
tapi di kali ini...
aku melepaskan dikau pada yang berhak
mencintai dan menjaga kau selayaknya.
Selamat Pengantin Baru kawan.....
aku sentiasa doakan kau....bahagia berdua.

salam sayang,
ainnLee
3 Dec 2011-Jelebu

0 comments :