Jun 21, 2013

Irene Delisha officially is 5

5 tahun lepas...saya menghitung hari menunggu 20 june....menduga kadar kesakitan..mengagak tahap kecomelan si kecil pertama saya yang bakal lahir. Mak cakap...bersalin tu sakit, macam nk putus pinggang..tapi saya lebih teruja melihat mata si kecil saya...bagaimana wajahnya. Iras saya atau si dia.

Akhirnya..selepas 18jam dalam kesakitan..my 1st baby girl menjengah dunia di luar kantungnya. Yang saya dengar adalah tangisnya..and for some reason, that moment doesnt require any words to describe more. I just been  blessed by Allah dengan di kurniakan rezeki sebesar dunia selewat usia 28 tahun. 

Ini dia....buah hati pengarang jantung saya yang pertama dah pun berusia 5 tahun. Seperti baru semalam saya menangis melahirkan dia..yang kami beri nama Irene Delisha.

Sejarahnya...sejak awal kehamilan dan kami tau si dia yang kami nanti adalah seorang puteri...dia sudah punya nama. 'Shasha' membawa makna 'yang berseri-seri'. Sungguhlah bagai di kata, dialah yang membawa seri....ditatang..dimanja...kini dah besar usianya..sebanyak usianya sebelah tangan mommy.

Instant cake bought at Kings Confectionery - Angry Bird jer

Angry Bird cake yang telah dicopek oleh Sophie...


#With lots of love from mommy, babah....sophie and not to forget nadaa too. 



0 comments :