Dec 24, 2013

7mo Nadaa

Hati mana yang boleh tenteram...bila terlihat lebam  di pipi anak....selang seminggu lebam kedua pula menyusul. Allahuakbar !!

Nadaa sayang...sejak akhir2 ini, tangisnya begitu sukar untuk reda. Makin manja...yang saya fikir itu perkara biasa. Minta di dukung, minta di peluk tidak seperti selalunya. Nadaa saya jemput dari nursery dengan mata yang redup..kuyu. Mommy rasa kamu dah keletihan menangis sayang. Kelibat mommy buat nadaa sedikit ceria, lantas mata yg redup itu kembali bercahaya. Nadaa yang kecil ini hanya mampu mempamer riak. Di peluknya saya sekuat hati...terdakap erat ke dada saya. (kenapa sayang.....kenapa??)

Ungkap babysitter itu masih jelas terdengar. Luahnya...nadaa saya terlalu banyak menangis.

Tapi Nadaa sgt berbeza bila waktu dia bersama saya. Happy jer...kan Nadaa kan...


0 comments :