Apr 12, 2013

Cukup lah dengan 3

Dah banyak masa berlalu pergi....entry saya cuma tertaip di minda..tak terzahir pun di blog ni....ended up..saya lupa dah nak cter pasal ape . STANDARD !!!

Saya kini di fasa terakhir ..menghitung minggu nk tengok muka 'adik baru' kepada shasha dan sophie. Jula-juli saya semakin meriah menzahirkan kasih sayang.....si kecil sophie pun dah pandai. Saya teruja....dan sesekali di bimbangi dengan nasihat Dr. tentang talasemia. Hmm...bacaan hemoglobin saya terlalu rendah dan membimbangkan Dr. Saya cuma diam....dari 2 pregnancy sebelumnya...saya ok ok je...takde plak kes macam ni. Cuma kali ni, yang saya notice...saya kurang selera makan. Berat badan tak naik banyak dalam masa sebulan. 

Apakah...? Entah..saya sendiri pun tak pasti kenapa. Mungkin saya kesibukan saya menghadkan ingatan saya pada kandungan terbaru ini. Kasihan anak mommy...bukan mommy tak sayang..bukan tak ingat...bukan sengaja melupakan..tapi kekadang mommy terlalu sibuk menguruskan kakak2 mu sayang. Sesekali kamu kejutkan mommy dengan gerakan kasar tu...Aduhai, mungkin mommy tak sengaja menghimpit kamu..dan ruang yang sempit itu tidak menyelesakan buat kamu. Sabar anak mommy.....mommy dah sediakan baby crib yg luas buat kamu. Nanti dah lahir, boleh golek2 kat dalam sana k. Siap dengan bantal moo - pilihan kakak shasha. 

1,2,3
shasha, sophie, n****
kamu bertiga dah cukup buat mommy gembira
tambah pula ngn babah yang selalu buat mommy ketawa
bile tiba masa wengnya....
3 beranak bergelek beria - kalah inul kat seberang sana.
dan mommy..hanya ketawa. ye...sbb mommy tak menari dan menyanyi
cuma nyanyian kecil selawat syifa - utk dodoikan sophie

1,2,3
mencari sophie - menyorok bawah meja
babah kata cukup laah 3.



0 comments :