Jul 25, 2012

May our dominant thoughts find the way to manifest !!! (Pls share this..)

The Law of Attraction simply says that you attract into your life whatever you think about. 

Nama penuh saya Nurul Ainain Ramli (tapi saya xkan tulis ic no# macam Khalil Affandi dalam blog tu yer) . Seminggu ni saya rasa tertekan dengan isu Muslim Rohingya, sedih, jiwa saya sangat berat dengan kasihan, simpati. Kalaulah saya ada tanah seluas dunia utk mereka, kalau lah saya kaya raya boleh beri mereka segala keperluan, kalaulah saya ada kuasa besar (bukan menyaingi yg Esa) tapi cukuplah sekadar kekuasaan utk menghentikan semua kezaliman, hentikan semua peperangan. Yang ada cuma dunia yg aman ni utk sama-sama kita kongsi.

Pls save Rohingya Muslim, bukakan akses utk bantuan kemanusiaan kepada mereka. Saya nak bantu walaupun dengan secupak nasi, walaupun dengan sebotol air bersih. Saya mencari zillion sahabat seperti saya. Doakan mereka selamat, doakan mereka dapat pembelaan sewajarnya. Doakan akses bantuan di buka.

Jom sama2 doakan yang baik buat Muslim Rohingya. Niat yang baik akan di balas baik. Siapa tamakkan pahala, panjangkan tulisan ini. May our dominant thoughts find the way to manifest !!!

0 comments :