Oct 5, 2012

Aku ada kerna kau ada...

Err malu to confess but i'm addicted to lagu Muara Hati ni. Lagunya sangat menyenangkan hati saya..sesenang hati saya menerima email dari en.suami petang semalam. Katanya..dia tak terfikir lagi utk berubah. Saya melihat senarainya....(tak boleh tahan dan senyum simpul depan lappy sorang2 )


tetiba mode berangan 'on'. Berangan nyanyi lagi muara hati ni dengan e.suamo but the fact - we're not singing couple. I've never sing...ever ! Cuma lagu lagu pendek mendodoikan anak kecil saya. Mungkin suami saya ada terdengar saya humming ..itu pun kerana terbawa2 dengan lagu yang bermain di radio. Selebihnya saya menyanyi dalam hati.

Saya tak pernah pegang mic karaoke. Dan tak kan pegang..cukuplah anak2 saya je yang dengar suara saya menyanyi lagu 'burung kakak tua' 'potong leher angsa' 'm.i.c.k.e.y.m.o.u.s.e' 'pok amai-amai' dan jika bertuah..saya menyanyi kecil lagu 'suriram'.


0 comments :