Oct 4, 2012

Paria kena tahan


Hari ni saya bosan..kepala pula pening. Kead opis pula seakan memahami..workload saya hari ni = ringan gler. Hik hik...

So hari yang bosan saya melayan facebook yg sedia bosan, since i'm allergic with people that extremely like to show off..saya 'close' saja window fb di lappy saya. Hmmm..tak tau nak surf ape. Nak layan resepi, dah takde kuasa nak main masak-masak skang ni. Saya dah malas....merajuk maybe.

Sambil melayan pojok gossip...telinga pula seronok layan mellow dengan lagu muara hati. Sowi....saya tak tengok pun drama 'Adam & Hawa' ni. Best ker..? Layan OST je yang mampu. Even every monday - thursday ada tayangan HD di malam hari, tapi saya sering saja kalah dengan shasha yang merayu-rayu nak tengok kartun. Aiseh ...demi anak plus dah tak larat dengar tangis yang sengaja di buat2 tu..saya bukak je la channel 613. Adik sophie happy, mommy and babah was forcing our self to watch the cartoon and be happy too. Hadui...

Owh..nk cter pasal paria ni. Last 25th Sept....i upload one comment for this status update. Short n simple. Me and my self are forbidden to curse other people but cant help myself for this fellow. Hadui....nasib baik ko jauh bai..kalau dkat memang dah makan garpu tekak ko ni.


Banyak komen tapi tak larat nk baca satu-satu. Saya tinggalkan paria tu dengan harapan ko kena belasah later on. Even bukan dengan tangan saya..for sure ada banyak lagi tangan2 lain yang ringan tulang nk buat perkara tu kan. Yup !!! Impian menjadi kenyataan - paria ni dah kena tahan pun.



Baca cerita penuh kat sini k..gopinath-jayaratnam-budak-india-hina-islam-ditahan

0 comments :