Jun 27, 2012

Shasha part.2

20th June - genap shasha berusia 4 tahun. Mommy dan babah sebuk buat persiapan utk majlis shasha. Shasha seperti tak sabar bila mommy cerita...mommy da tempah kek kesukaan shasha. Ekceli, anak saya shasha suka makan ape saja kek asalkan ada aising.

Lewat 20 june yang lalu - babah shasha berada d luar kawasan. Hanya ucapan thru facebook dan voice call thru samsung mommy. Demi shasha yang dah pandai request lilin utk hari lahirnya...jam 2am, saya menyanyi kecil , sendirian. Sambil shasha senyum simpul melihat lilin comel yang saya cucuk pada sebiji cocoa pie. Sedikit sedih...tapi demi shasha saya usahakan juga.

Malam tadi, saya mencuri masa malam yg sebuk tu buat cookies. Preparing for shasha's bday party buat mommy dan babah sedikit teruja - kerana ini kali pertama mommy dan babah handle majlis di rumah sendiri meraikan anak sendiri.

0 comments :