Sep 20, 2012

Late entry - 32 tahun

Semakin lama saya mengisi masa di dunia, semakin tua saya bersama masa...semakin hampir dengan saat mati. Cuma saya tak pasti. Dari saat saya di lahirkan, dari saat pertama saya bernafas...sayalah anak pertama yang di kasihi dan di sayangi. Dari saat saya mula baligh, dan dosa-dosa saya mula di hitung dan terbeban ke bahu abah...sehinggalah hari terakhir sebelum saya mengahwini seorang lelaki.

Menginjak ke usia 32 tahun ini, apakah saya masih memberi kekecewaan dalam keadaan saya yang tak sedar tentang kesalahan dan kesilapan. 


Belajar dari kesilapan adalah satu hal tapi membuat salah dan silap itu pula adalah satu hal yang lain. Tapi kita semua mahukan yang terbaik dalam hidup. Yang paling sempurna buat kita. Tapi saya menerima seadanya - kerana yang ada ini dah cukup sempurna buat saya. 

0 comments :